خانواده‌ها نسبت به تقویت قوه بصیرت جوانان بی‌تفاوت نباشند
کد خبر: 3383627
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

خانواده‌ها نسبت به تقویت قوه بصیرت جوانان بی‌تفاوت نباشند

گروه اجتماعی: فرمانده حوزه حضرت زینب(س) میرجاوه گفت: بصیرت و آگاهی خانواده‌ها بخصوص جوانان، در شکست توطئه‌های دشمنان لازم و ضروری است و خانواده‌ها نباید نسبت به تقویت قوه بصیرت فرزندان خود بی تفاوت باشند.

به گزارش خبرگزاری بین ‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، نشست هیئت منتظران موعود روز گذشته، 17 مهرماه با حضور بانوان بسیجی، فرماندهان پایگاه‌، مربیان و سرگروه حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین در شهرستان میرجاوه برگزار شد.
مریم بلوچی، فرمانده حوزه حضرت زینب(س) میرجاوه در این نشست بیان کرد: بصیرت و آگاهی خانواده‌ها بخصوص جوانان، در شکست توطئه‌های دشمنان لازم و ضروری است و خانواده‌ها نباید نسبت به تقویت قوه بصیرت فرزندان خود بی تفاوت باشند.
وی گفت: محیط خانواده محل رشد و نهادینه شدن ارزش‌ها در وجود افراد است و اگر خانواده نقش خود را در این زمینه به خوبی انجام ندهد، احتمال این‌که جوانان جذب تبلیغات فریبنده و ضد اسلامی شوند، بالا می‌رود.
فرمانده حوزه حضرت زینب(س) میرجاوه افزود: دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند که رشد اسلام برای دنیای استکبار بسیار خطرناک است، بنابراین تمام توان خود را برای نابودی دین اسلام و مسلمانان به کار می‌گیرند.
وی اظهار کرد: یکی از ابزارهایی که دشمنان برای نابودی اسلام به کار گرفته‌اند، شبکه‌های ماهواره‌ای است که به ترویج فساد، بی‌بندو باری و تفرقه در میان امت اسلامی می‌پردازند.
بلوچی عنوان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای به نام دفاع از تشیع و تسنن، به دنبال ایجاد نفاق هستند، هدف اصلی آن‌ها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و نه صلاح شیعه را می‌خواهند و نه به دنبال منافع اهل سنت هستند.

captcha