محفل انس با قرآن در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد
کد خبر: 3372906
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

محفل انس با قرآن در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن، شب گذشته، پنجم مهرماه ویژه خانواده‌های ستاد نیروی دریای ارتش برگزار شد.

حامد حسین‌پور، مسئول دارالقرآن الکریم نداجا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: محفل انس با قرآن شب گذشته، پنجم شهریورماه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه خانواده‌ها، فرزندان و کارکنان پس از اقامه نماز مغرب و عشا در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم با تلاوت محمدحسین رفعتی، قاری نوجوان و نفر اول مسابقات شمسه آغاز شد و در ادامه حجت‌الاسلام حمید بهارلو، کارشناس مسائل مذهبی به سخنرانی پرداخت.

بهارلو ضمن گرمیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و امام شهدا، انقلاب اسلامی را بی‌نظیرترین انقلاب در عالم دانسته و گفت: همواره دشمنان دین و اسلام در‌صدد ضرر زدن به این نظام بوده‌اند.

وی توطئه‌های اخیر و حادثه غم بار حج امسال را نمونه‌ای از توطئه آل‌‌سعود و نظام سلطه دانست و بیان کرد: هدف از این توطئه‌ها اختلاف میان شعیه و سنی و تضیف مسلمانان در جهان و درنهایت سلطه نظام لیبرال ـ دموکراسی است که راه عبور از این مسیر پرخطر را تمسک به ائمه اطهار(ع) و ادامه مسیر شهدای گرانقدر است.

پایان بخش این مراسم معنوی که با حضور و استقبال جوانان و نوجوانان همرا بود، گروه تواشیح یاسین به اجرای سه قطعه هم‌خوانی در وصف امام علی(ع)، امام حسین(ع) و صاحب الزمان(عج) پرداخت.

captcha