راهپیمایی ضد صهیونیستی در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 3366739
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی ضد صهیونیستی در گیلان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با توجه به حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه این هفته در گیلان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری راهژیمایی ضد صهیونیستی خبر داد و اظهار کرد: راهپیمایی ضد صهیونیستی در گیلان، با توجه به حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تعرض بی‌شرمانه به قبله نخست مسلمانان جهان جمعه، 3 مهر در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پس از شکست‌های مفتضحانه و متوالی از مقاومت اسلامی، در برابر اقتدار روزافزون انتفاضه بزرگ فلسطین قهرمان به استیصال و درماندگی رسیده است، یادآور شد: راهپیمایی مردمی علیه این اقدام وحشیانه و غیر انسانی صهیونیست‌ها پس از اقامه نماز عبادی ‌- سیاسی جمعه این هفته با حضور انبوه مردم و نمازگزاران گیلان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی، خاطرنشان کرد: مسیر تظاهرات در مرکز استان از میدان مصلی به سوی میدان فرهنگ است.

طاهره رفعتی

captcha