برگزاری مراسم عزاداری ایام صادقیه در ۷۶ هیئت مذهبی زیرکوه
کد خبر: 3340930
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

برگزاری مراسم عزاداری ایام صادقیه در ۷۶ هیئت مذهبی زیرکوه

گروه اجتماعی: مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان زیرکوه از برگزاری مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در ۷۶ هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، احمد احمدی، مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان زیرکوه از برگزاری مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت امام صادق(ع) در ۷۶ هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان هیئات مذهبی، مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ۷۶ هیئت مذهبی سطح شهر و روستاها برگزار می‌شود، بیان کرد: در شهر حاجی آباد نیز هیئات مذهبی به‌صورت یکپارچه در قالب یک هیئت مذهبی واحد در سطح خیابان‌ها به عزاداری و سینه‌زنی می‌پردازند.

مسئول شورای هیئات مذهبی زیرکوه یادآور شد: با توجه به اینکه به ایام شهادت و عزای رئیس مکتب تشیع نزدیک می‌شویم بر تمامی شیعیان لازم است برای تکریم و گرامیداشت مراسم سالروز شهادت آن امام همام همت گمارند که در زیرکوه هم در شهر مراسم عزاداری محوری از ساعت ۱۱ صبح روز شهادت شروع و پس از عزاداری در سطح خیابانها، در محل حوزه علمیه امام ثامن الائمه(ع) با سخنرانی سردار احمدی و مداحی عارف از مداحان آستان قدس رضوی و صرف نهار به پایان می‌رسد.

captcha