مدیرعامل ایکنا نماینده خبرگزاری‌‌های تخصصی در رتبه‌بندی رسانه‌ها شد
کد خبر: 3340673
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

مدیرعامل ایکنا نماینده خبرگزاری‌‌های تخصصی در رتبه‌بندی رسانه‌ها شد

گروه جامعه: مدیرعامل خبرگزاری ایکنا، نماینده خبرگزاری‌های تخصصی رسانه‌ها در رتبه‌بندی رسانه‌ها شد و مدیرعامل خبرگزاری ایسنا به عنوان نماینده خبرگزاری‌های عمومی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در انتخابات مدیران مسئون عضو کمیته رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری که  ظهر امروز برگزار شد، حمید صابرفرزام، مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به عنوان نماینده خبرگزاری‌های تخصصی و علی متقیان، مدیرعامل خبرگزاری‌ دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان نماینده خبرگزاری‌های عمومی انتخاب شد.
در این انتخابات یک نماینده از میان خبرگزاری‌های تخصصی و یک نماینده از میان خبرگزاری‌های عمومی با رأی مدیران عامل خبرگزاری‌ها انتخاب شده است.
گفتنی است انتخاب دو مدیر عامل خبرگزاری‌ها برای حضور در هیئت رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها در راستای سیاست واگذاری وظایف به صاحبان رسانه انجام شد. معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کند با مشارکت اهالی رسانه، روش‌های دقیق ارزیابی و رتبه‌بندی را به آنان واگذار کند.
این انتخابات ظهر یکشنبه در ساختمان معاونت مطبوعاتی برگزار شد و همچنین در چند روز آینده انتخاباتی نیز برای انتخاب یکی از مدیر مسئولان پایگاه‌های خبری برای عضویت در این کمیته برگزار خواهد شد.

captcha