ثبت‌ نام طرح «تثبیت حفظ حافظان قرآن» بیت‌الاحزان تمدید شد
کد خبر: 3336420
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

ثبت‌ نام طرح «تثبیت حفظ حافظان قرآن» بیت‌الاحزان تمدید شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت‌ نام طرح «تثبیت حفظ حافظان قرآن» مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) تا ۱۰ مردادماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به طرح «تثبیت حفظ حافظان قرآن کریم»، گفت: زمان ثبت نام در این طرح برای جاماندگان تا 10 مردادماه تمدید شد.

وی با اشاره به شرایط این طرح، ادامه داد: حافظانی که اجزایی از قرآن و حداقل پنج جزء را حفظ کرده‌اند می‌توانند در این طرح شرکت کنند. به عبارت دیگر افرادی که تمام قرآن یا بخشی از آن را حفظ کرده‌اند می‌توانند در طرح فوق نام‌نویسی کنند.

شاهسونی با تأکید بر اینکه حافظان کل که در جشن فارغ‌التحفیظی سال معرفی می‌شوند، نمی‌توانند در طرح حضور پیدا کنند، اظهار کرد: همچنین حافظانی که در سال گذشته در یکی از رشته‌های حفظ بالای پنج جزء حضور پیدا کرده‌اند(به استثنای حافظان کل) می‌توانند هر سال در همان سطح یا سطح بالاتر ثبت نام کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به اینکه آزمون این طرح به‌صورت شفاهی اخذ می‌شود، عنوان کرد: همچنین آزمون طرح فوق، 19 شهریورماه به‌صورت سراسری در هر شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید امتیاز 110 را از 150 در آزمون کسب کنند، تصریح کرد: به برگزیدگان این طرح کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس اعطا می‌شود.

captcha