نمایندگان فارس با هیچ قومیتی مشکلی ندارند
کد خبر: 3331635
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
رضایی:

نمایندگان فارس با هیچ قومیتی مشکلی ندارند

گروه سیاسی: رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با تأکید بر اینکه نمایندگان استان فارس با هیچ قومیتی مشکل ندارند، گفت: ملاک ما در استان فارس خدمت است و هر کس بیشتر خدمت کند مورد حمایت نمایندگان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، محمدرضا رضایی، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس شب گذشته، 29 تیرماه در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس که با حضور وزیر کشور در محل استانداری فارس برگزار شد، با تأکید بر اینکه نمایندگان استان فارس با هیچ قومیتی مشکل ندارند، گفت: ملاک ما در استان فارس خدمت است و هر کس بیشتر خدمت کند مورد حمایت نمایندگان است.
وی با اشاره به مشکلات استان فارس ابراز کرد: خشکسالی و تأمین آب روستاهای استان و همچنین شبکه‌های ریلی از جمله دغدغه‌های تمام نمایندگان استان فارس است.
رضایی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی و همچنین توجه به توسعه استان فارس عنوان کرد: باید منافع استانی مدنظر باشد نه منافع گروهی و ما برای توسعه استان و خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرده و از کسی که در این راستا فعالیت کند، حمایت می‌کنیم.
منتخب مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به تنوع سیاسی در استان فارس احترام می گذاریم اما منافع استان و خدمت به مردم اولویت توسعه و فعالیت در استان است، گفت: باید دل‌ها را با محوریت نماینده ولی فقیه به هم نزدیک کرده و از همه گروه‌ها و ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم.
وی با تأکید بر اینکه نمایندگان استان فارس با گزینه معرفی شده از سوی وزارت کشور هیچ مشکلی ندارند، افزود: گزینه معرفی شده نیز باید توسعه استان فارس و خدمت به مردم را در اولویت قرار دهد و نمایندگان فارس نیز از این روند حمایت می‌کنند.

captcha