ثبت نام طرح «تثبیت حفظ» در سراسر کشور آغاز شد
کد خبر: 3321015
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
شاهسونی:

ثبت نام طرح «تثبیت حفظ» در سراسر کشور آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن از اجرای طرح تثبیت حفظ در تمام شعبه‌ها و واحدهای مختلف مؤسسه بیت‌الاحزان خبر داد و گفت: ثبت نام در این طرح از ۷ تیرماه آغاز و تا ۲۰ تیرماه جاری ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از اجرای طرح تثبیت حفظ در تمام شعبه‌ها و واحدهای مختلف این مؤسسه خبر داد و گفت: از آنجا که این مؤسسه سال‌هاست که مشغول تربیت حافظان قرآن کریم است و این حافظان نیاز دارند تا محفوظات خود را مرور کنند، این طرح اجرا می‌شود.
وی افزود: قرآن‌آموزانی که در این مؤسسه موفق به حفظ قرآن کریم شده‌اند، می‌‌توانند جهت ثبت نام در این طرح به سایت مؤسسه بیت‌الاحزان مراجعه کنند.
شاهسونی با بیان اینکه حافظانی که حداقل 5 جزء قرآن را حفظ هستند، می‌توانند در طرح مذکور شرکت کنند، گفت: کسانی که در سال جاری در جشن فارغ‌التحفیظی موفق به حفظ کل قرآن کریم می‌شوند نمی‌توانند در طرح تثبیت حفظ شرکت کنند.
عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن با اشاره به اینکه آزمون این طرح به‌صورت شفاهی و در تمام واحدهای بیت‌الاحزان اجرا می‌شود، گفت:‌ ثبت نام در این طرح از روز گذشته، 7 تیر آغاز و تا 20 تیرماه جاری ادامه دارد.
وی، تاریخ آزمون طرح مذکور را 19 شهریورماه سال جاری عنوان کرد و گفت: متقاضیان جهت شرکت در این آزمون باید به واحدهای بیت‌الاحزان شهر خود مراجعه کنند.
شاهسونی با یادآوری اینکه گستره فعالیت‌های بیت‌الاحزان به تمام نقاط کشور می‌رسد، بیان کرد: در تقسیم‌بندی مؤسسه بیت‌الاحزان، شهرستان‌های که شعبه‌هایی زیادی دارند، مرکز آن‌ها به عنوان واحد تلقی می‌شود.
عضو هیئت‌مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با بیان اینکه به کسانی که در آزمون این طرح شرکت کنند، هدایایی اهدا خواهد شد، گفت:‌ کسانی که در حفظ 5 جزء موفق شوند مبلغ 50 هزار تومان، 10 جزء 60 هزار تومان، 15 جزء 70 هزار تومان، 20 جزء 80 هزار تومان، 25 جزء 90 هزار تومان و حفظ کل 100 هزار تومان هدیه اهدا می‌شود که همگی این‌ها کمک هزینه سفر به مشهد مقدس است.

captcha