مؤسسات قرآنی، مرکز گسترش و توسعه قرآن‌آموزی در جامعه است
کد خبر: 3316340
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

مؤسسات قرآنی، مرکز گسترش و توسعه قرآن‌آموزی در جامعه است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل موسسه قرآنی خاتم النبیین(ص) بیرجند اظهار کرد: مؤسسات قرآنی خدمات شایان و قابل توجهی در راستای احیای فرهنگ قرآنی، گسترش و توسعه قرآن‌آموزی در جامعه ارائه می‌دهند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، مولوی خلیل مرتضایی، مدیرعامل موسسه قرآنی خاتم النبیین(ص) بیرجند در مراسم افتتاحیه موسسه قرآنی خاتم النبیین(ص) اهل سنت بیرجند، گفت: انجام فعالیت‌های قرآنی پیش از ایجاد موسسه قرآنی در قالب امور مکاتب انجام می‌پذیرفت و اکنون ۳۵ کلاس در سطح بیرجند با ۴۰ مربی تشکیل شده است که از ۱۶ خرداد تا ۱۵ مردادماه به آموزش‌های قرآنی مشغول است و حدود ۷۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان را تحت پوشش دارد.



وی با بیان اینکه از مجموع این کلاس‌ها، تعداد ۳۰ کلاس در بخش آموزش روخوانی و روان‌خوانی سطح ۱ و ۲ و سه کلاس در موضوع آموزش تجوید و ۲ کلاس ویژه نونهالان با عنوان مهد قرآن فعالیت دارند؛ خواستار توجه ویژه مسئولان و حمایت‌های بیشتر آنان شد.



مدیرعامل موسسه قرآنی خاتم النبیین(ص) بیرجند یادآور شد: امیدواریم این مؤسسه قرآنی بتواند در راستای احیای فرهنگ قرآنی و گسترش و توسعه قرآن آموزی در جامعه خدمات شایان و قابل توجهی ارائه دهد.

captcha