قابلیت‌های گردشگری سرایان در شبکه العالم معرفی می‌شود
کد خبر: 3309625
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

قابلیت‌های گردشگری سرایان در شبکه العالم معرفی می‌شود

گروه اجتماعی: در دیدار رئیس شبکه برون مرزی العالم مقرر شد، قابلیت‌های گردشگری شهرستان سرایان در شبکه برون‌مرزی العالم معرفی ‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، سادات، رئیس شبکه برون مرزی العالم از مجموعه تاریخی شهر سرایان شامل کاروانسرا، حمام، آب انبار فاضل‌خانی، بازار میثم، مسجد جامع سرایان، موزه مردم‌شناسی و صنایع دستی و کارگاه‌های زنگوله‌سازی و چلنگری شهر سرایان بازدید کرد.



وی این همه آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری را بی‌نظیر و بسیار جذاب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد: با فراهم‌سازی زمینه معرفی این آثار بتوان از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان و استان بهتر استفاده کرد.



عرب، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سرایان در این دیدار به معرفی آثار تاریخی شهر و شهرستان، ظرفیت‌های حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان از جمله کارگاه‌های زنگوله‌سازی، خراطی، گلیم بافی، حوله بافی، جاجیم‌بافی و تولیدات چرمی، آداب و رسوم مردم منطقه، کویر و رصدگاه نجوم سه قلعه، غار بتون و منطقه نمونه گردشگری مصعبی کریمو پرداخت.

captcha