کاهش بزهکاری اجتماعی در گرو ایجاد اشتغال است
کد خبر: 3309404
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

کاهش بزهکاری اجتماعی در گرو ایجاد اشتغال است

گروه اجتماعی: فرماندار درمیان با اشاره به اینکه کاهش بزهکاری اجتماعی در گرو ایجاد اشتغال است، بر فراهم‌سازی شرایط ازدواج آسان در جمعه تأکید کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، محمد بشیری‌زاده، فرماندار درمیان روز گذشته، 9 خردادماه در ستاد گرامیداشت هفته جوان شهرستان، ایجاد بستر اشتغال و توسعه فرهنگ ازدواج را به‌عنوان مهم‌ترین اولویت‌های کاری ستاد ساماندهی شهرستان و مسئولان ذیربط عنوان کرد و گفت: کاهش بزهکاری اجتماعی در گرو ایجاد اشتغال است.



وی افزود: در همین راستا تسهیلات خوبی در کمیته اشتغال شهرستان تصویب شد که به جوانان متقاضی، تسهیلات کم‌بهره پرداخت شود.



بشیری تصریح کرد: باید در زمینه ازدواج، فرهنگ‌سازی لازم و مؤثری انجام شود که نیازمند کار با برنامه و بسیج بهینه منابع و امکانات در بستر زمان است.



فرماندار درمیان با تبیین برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان شهرستان، از برگزاری مسابقات ورزشی هزار نفری ویژه دانشجویان، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستاهای فورگ و بورنگ، برگزاری مسابقات ورزشی در بخش‌های شهرستان، برپایی کارگاه‌های آموزشی آسیب‌های اجتماعی و جشن جوان در نیمه شعبان خبر داد.



وی اظهار کرد: برجسته‌ترین برنامه سال گذشته ستاد، برگزاری همایش بزرگ 50 هزار نفری وحدت در بهمن ماه و برگزاری جشن‌های نشاط و شادابی بود و تلاش داریم به رغم کمبود اعتبارات در زمینه پایدارسازی اشتغال، توسعه فرهنگ ازدواج و سیاست‌های افزایشی جمعیت، بیش از گذشته تلاش کنیم.

captcha