واکنش روابط عمومی مصلی به اظهارات شهردار تهران
کد خبر: 3127870
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

واکنش روابط عمومی مصلی به اظهارات شهردار تهران

گروه جامعه: در پی انتشار اخباری با عنوان «واگذاری ساخت مصلی به شهرداری تهران» مصلی تهران با انتشار اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مصلی تهران در واکنش به انتشار اخباری با عنوان «واگذاری ساخت مصلی به شهرداری تهران» که در تاریخ شنبه 22 فروردین ماه منتشر شده است اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:
«مصلای امام خمینی (ره) طی این اطلاعیه، صحبت‌های شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر قالیباف را خلاف ادب و اخلاق حرفه‌ای دانسته و هرگونه توافق با شهرداری تهران جهت تکمیل پروژه‌ مصلی را تکذیب می‌کند.

کُندی عملیات عمرانی بخشی از پروژه مصلی، علاوه بر عدم تخصیص به موقع اعتبارات، عدم همکاری برخی از سازمان‌های مرتبط از جمله شهرداری تهران است.

لازم به ذکر است طی توافق صورت گرفته، شهرداری تهران وظایفی را در رابطه با انجام زیرساخت‌ها و مسائل جانبی جهت تسریع در روند عملیات ساخت مصلی به عهده داشته که تاکنون اقدام شایسته‌ای از سوی شهرداری صورت نپذیرفته است و امید است شهردار محترم با توجه به قبول تعهدات، در اسرع وقت به وظایف پیش‌‌رو به طور جدی وارد شده و اقدام کنند.

در پایان یادآور می‌شود مصلای امام خمینی (ره) همزمان طی عملیات ساخت، با برگزاری مراسم‌های متعدد عبادی، فرهنگی، علمی و ... از بخش‌های تکمیل شده بهره‌برداری لازم را کرده و در طول سال میزبان میلیو‌ن‌ها نفر از امت حزب‌الله در این مجموعه است.

captcha