حضور پنج هزار جوان بیجاری در گفتمان‌های دینی
کد خبر: 2883631
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

حضور پنج هزار جوان بیجاری در گفتمان‌های دینی

گروه اجتماعی:رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت:از ابتدای سال تاکنون پنج هزار جوان بیجاری در قالب گفتمان‌های دینی با مباحث دینی و اعتقادی آشنا شدند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: در طی سال جاری بیش از ۱۵۰ گفتمان دینی با حضور اساتید برجسته در شهرستان برگزار شده که با استقبال بسیار خوب قشر جوان همراه بوده است.
وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های بزرگان دین و علما، پاسخ‌دهی مناسب به سؤالات و شبهات دینی بوده است که در این راستا گفتمان‌های دینی در قالب نشست‌های دینی و فرهنگی، چشم‌‌اندازی از ماهیت دین فراروی شرکت‌کنندگان نهاده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار به موضوعات این گفتمان‌ها اشاره و تأکید کرد: آسیب‌شناسی عزاداری، جنگ نرم و هجوم خاموش، مهدویت، آسیب‌های اجتماعی، زن و خانواده، حجاب و عفاف، روابط دختر و پسر، نحله‌های فکری و عرفان‌های انحرافی از جمله موضوعات این گفتمان‌ها بود.
وی مهم‌ترین هدف از برگزاری گفتمان‌های دینی را رفع شبهات و سؤال‌های دینی و اعتقادی جوانان دانست و یادآور شد: ارتباط چهره به چهره و دوطرفه جوانان با اساتید با هدف پاسخگویی به سؤالات و رفع شبهات دینی آنان صورت می‌گیرد که موجب تغذیه فکری جوانان از نظر دینی و اعتقادی می‌شود.

captcha