تجربه شفاهی و علمی رزمندگان حوزه بهداشت و درمان ثبت می‌شود
کد خبر: 2696442
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

تجربه شفاهی و علمی رزمندگان حوزه بهداشت و درمان ثبت می‌شود

گروه جهاد و حماسه: تجربه شفاهی و علمی رزمندگان حوزه بهداشت و درمان دفاع مقدس براساس تفاهم‌نامه همکاری میان باغ موزه و دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌‌الله الاعظم(عج) ثبت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در راستای اجرای فرامین حضرت امام خمینی(ره) و منویّات مقام معظم رهبری پیرامون اشاعه ارزش‌ها و مفاهیم ایثار مقاومت و شهادت، تفاهم‌نامه همکاری بین موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقـاومت و سازمان بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌‌الله الاعظم(عج) و بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  امضا شد.

این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌برداری مؤثر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بستر موزه دفاع مقدس و همکاری متقابل در زمینه‌های ثبت تجربه شفاهی و علمی رزمندگان حوزه بهداشت و درمان هشت سال دفاع مقدس  به امضاء رسید. 

حمایت از تألیف و انتشار کتب تاریخ شفاهی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه دفاع مقدس و تخصیص یک دوره از اعزام کاروان‌های راهیان نور به پزشکان و پیشکسوتان بهداری رزمی به همراه خانواده‌های ایشان توسط باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و ایجاد زمینه مناسب عرضه آثار و اسناد دیجیتالی حوزه بهداشت و درمان دفاع مقدس در باغ موزه و همکاری در برگزاری مشترک همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

captcha