۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است
کد خبر: 2651156
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶

۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است

گروه سیاسی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم گفت: بعضی‌‌ می‌خواهند ۹ دی را کمرنگ کنند، اما این روز برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد علی‌آبادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم روز گذشته، 8 دی در نشست ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: در 9 دی 88 مردم شهرستان بم و همچنین سایر نقاط استان کرمان در سطح کشور درخشیدند و حمایت همه‌جانبه خود را از نظام و ولایت نشان دادند.
وی با بیان اینکه بعضی‌ها می‌خواهند 9 دی را کمرنگ کنند، اما باید بدانند که این روز برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است، افزود: مراسم باشکوه تجمع مردم شهید‌پرور و ولایتمدار شهرستان دارالصابرین بم در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با سخنرانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در محل مسجد جامع برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام علی‌آبادی بیان کرد: مایه افتخار و مباهات است که مسئولان شهرستان بم با یکدیگر متحد هستند و امور دینی، مذهبی و ملی را پیگیری و مراسم باشکوه خاص در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری انتخابات کانون مداحان شهرستان بم در روز جمعه، 12 دی‌ماه همزمان با سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: 12 نفر از مداحان شهرستان برای عضویت در کانون مداحان کاندیدا شدند که هفت نفر آنها به عنوان اعضای اصلی انتخاب می‌شوند.

captcha