حضور بیش از هزار جوان بیجاری در گفتمان‌های دینی
کد خبر: 2615808
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲

حضور بیش از هزار جوان بیجاری در گفتمان‌های دینی

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از حضور بیش از هزار جوان بیجاری در گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: گفتمان دینی از روش‌های تأثیرگذار در تبلیغ اسلام است که به وسیله بزرگان دین و معصومان هم مورد استفاده قرار می‌گرفت.
وی برگزاری گفتمان‌های دینی را راهکاری مناسب برای پاسخ‌گویی به شبهات دینی عنوان کرد و افزود: گفتمان دینی پلی برای ارتباط با نسل جدید و پاسخ دادن به شبهات و سؤال‌های متعدد به وجود آمده در اذهان دانش‌آموزان و دانشجویان است.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی موجب گسترش فرهنگ مهدویت و بالندگی هرچه بیشتر جامعه و مانع از انحرافات فکری جوانان می‌شود.
وی افزود: در همین راستا گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی با حضور پرشور جوانان در این شهرستان در حال برگزاری است و دانش‌آموزان از اجرای این گفتمان‌ها استقبال بسیار خوبی داشته‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار به اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد فضای مناسب و امن برای طرح پرسش‌های مخاطبان و تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و ارزشی مخاطبان به واسطه زدودن شبهات به روش چهره به چهره از اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی است.

captcha