ثبت دو وقف جدید در زیرکوه
کد خبر: 2612368
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

ثبت دو وقف جدید در زیرکوه

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف زیرکوه با اشاره به ثبت دو وقف جدید در این شهرستان گفت: با توجه به تغییر سبک زندگی نیاز جامعه بشری نیز در حال تغییر است باید وقف‌های جدید تعریف شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف استان، حجت‌الاسلام حسین رحیمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زیرکوه از ثبت دو وقف جدید در این شهرستان خبر داد.



وی با اشاره به اینکه اسماعیل منصوری یک قطعه زمین به متراژ  740 متر مربع به ارزش 145 میلیون ریال به منظور امورات خیر در روستای استند وقف کرد، گفت: همچنین محمدابراهیم منصوری هم با وقف یک قطعه زمین به متراژ 600 مترمربع واقع در روستای استند زیرکوه به‌منظور امورات خیر در روستای مذکور وقف کرد.



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زیرکوه ادمه داد: آمار موقوفات جدید شهرستان زیرکوه را در سال 93 به هفت موقوفه رساند.



رحیمی با اشاره به اینکه وقف موضوع بخشی و سازمانی نیست بلکه موضوعی ملی و اجتماعی و مربوط به همه اقشار جامعه است، یادآور شد: با توجه به تغییر سبک زندگی نیاز جامعه بشری نیز در حال تغییر است باید وقف‌های جدید تعریف شود و مردم به سمت وقف‌های جمعی روی بیاورند.

captcha