ملت ایران با صفوف آهنین در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی می‌کند
کد خبر: 1453134
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
امام جمعه بیجار:

ملت ایران با صفوف آهنین در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی می‌کند

گروه اجتماعی: ملت ایران به‌ویژه کسانی که بر کرسی خدمت تکیه زده‌اند باید با الگوگیری از رزمندگان در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی، امام جمعه بیجار امروز، اول مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و عزتمندی امروز ایران اسلامی در جهان از برکات دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: غیرت و شجاعت رزمندگان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس زبانزد جهانیان است.

مرادی با  بیان اینکه رشادت‌ها و خون شهدا دستاوردهای گران‌بهایی برای کشور به همراه داشت، اعلام کرد: باید این ارزش‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌ رزمندگان دوران دفاع مقدس به درستی به نسل جوان جامعه انتقال داده شود.

وی افزود: استکبار جهانی تصور می‌کرد با تحمیل جنگ بر ملت ایران می‌توانند اسلام را خاموش کنند اما الحمدالله ملت بزرگ ایران از نوجوان 13 ساله گرفته تا پیرمرد 96 ساله داوطلبانه به جبهه‌ها رفتند و از اسلام، انقلاب و قرآن دفاع کردند.

خطیب جمعه بیجار بیان کرد: امروز افرادی که با برکت خون شهیدان و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران بر کرسی‌های خدمت تکیه زده‌اند باید در مسیر ولایت گام بردارند و در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن گونه که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با صفوف آهنین در مقابل دشمنان مقاومت کردند در برابر زیاده‌خواهی مستکبران ایستادگی کنند.

وی در پایان با بیان اینکه جهان اسلام هیچ‌گاه ایثار، رشادت، از خودگذشتگی، قدرت و اقتدار ملت ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد، یادآور شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ نرم و توطئه علیه ایران سعی در گمراه کردن مردم به‌ویژه جوانان کشورمان دارند که با هوشیاری ملت فهیم این توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود.

captcha