عدالت در رفتار و گفتار مهمترین ویژگی فرمانداران باشد
کد خبر: 1449691
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
معاون استاندار مرکزی:

عدالت در رفتار و گفتار مهمترین ویژگی فرمانداران باشد

گروه اجتماعی: حسن بیگی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار تفرش گفت: پیگیری در جهت تحقق شعار سال، پیگیری مشکلات مردم، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، عدالت در رفتار و گفتار، بیان خدمات دولت برای مردم از مهمترین توقعات استانداری از فرمانداران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حسن‌ بیگی، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مرکزی روز گذشته، 22 شهریورماه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار تفرش گفت: مسئولان شهرستانی باید زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران را در تفرش فراهم کنند؛ چراکه تنها راه پیشرفت شهرستان، جذب سرمایه‌گذاران و واگذاری امکانات و برطرف کردن موانع بوده تا این سرمایه‌گذاران بتوانند توسعه و اشتغال را بهبود ببخشند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: اصلاح امور مردم باید مدنظر مسئولان شهرستان باشد و با مدیریت جهادی و نهایت تلاش بتوانند مشکلات راه حل کنند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مرکزی، اشراف و اجرای قانون در دستگاه‌های اجرایی، پیگیری اجرای منویات رهبری، پیگیری در جهت تحقق شعار سال، پیگیری مشکلات مردم، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، عدالت در رفتار و گفتار، بیان خدمات دولت برای مردم را از مهمترین توقعات استانداری از فرمانداری عنوان کرد.

همچنین، بهروز اردلان‌راد، فرماندار سابق تفرش نیز در ادامه ضمن تشکر از اقدامات دستگاه‌های اجرایی تفرش، با اشاره به نقش‌های فرمانداری افزود: فرمانداری نقش نظارت و هماهنگی دارد و باید پیش رونده همه تکالیف و وظایف ونقش هماهنگ‌کننده بین سازمان‌های اداری شهرستان و نظارت برای اجرای درست قوانین در ادارات را داشته باشد.

وی اضافه کرد: تمامی کارگزاران نظام باید بدانند که متصل به چه چیزهایی و متعلق به چه چیزی هستند یعنی یک کارگزار متصل به انقلاب و باید از انقلاب اسلامی و آرمان‌هایش و ارزش‌های اسلامی پاسداری کند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: یکی از معیارهایی که باید مدنظر باشد این است که در همه اعمال و اقدامات ما باید حرمت و اقتدار جامعه شیعه حفظ شود.

اردلان‌راد در ادامه تحکیم وحدت را از نکته‌های مؤکد رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: از نکته‌های مورد تأکید رهبر انقلاب این است که عامه مردم و دست‌اندرکاران سیاست‌های داخلی کشور باید وحدت باشد و براساس این وحدت جامعه را پیش ببرند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب وحدت بوده و باید از این پیروزی انقلاب درس‌های بزرگی بگیریم و در این شرایط همه از دولت حمایت کنیم که توفیق کشور ناشی از حمایت همه‌جانبه از دولت خواهد بود.

captcha