پیکر شهید مرزبانی خراسان جنوبی تشییع شد
کد خبر: 1420006
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

پیکر شهید مرزبانی خراسان جنوبی تشییع شد

گروه اجتماعی: پیکر شهید استوار یکم حسن پیردل، امروز، 28 خرداد با حضور گسترده مردم و جمعی از نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولان خراسان جنوبی در بیرجند تشییع شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا عرفانی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی امروز، 28 خرداد در مراسم تشییع پیکر شهید مرزبانی استان گفت: عزت و سربلندی امروز کشور ما مرهون فداکاری‌های نیروی‌های مسلح است.



وی با بیان اینکه نیروهای مسلح، زینت حاکمان و عزت دین هستند، بیان کرد: اگر امروز اسلام ناب محمدی در جهان عزت یافته، همه به برکت تلاش نیروهای مسلح و خون شهدای گرانقدر این مرز و بوم است.



رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری و فرماندهی کل قوا انجام وظیفه می‌کنند و نسبت به آرمان‌های نظام و شهدا هیچ شکی در دلشان ایجاد نشده است.



عرفانی نیروی‌های مسلح را مایه امنیت کشور دانست و گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان پلیس، افتخاری برای کشور است که شبانه‌روز برای آرامش و امنیت ملت تلاش می‌کنند.



وی افزود: تا زمانی که ملت ایران اعتقاد به مکتب عاشورای حسینی دارد و شهادت را افتخار می‌داند و نیز در انتظار ظهور آقا امام زمان(عج) به سر می‌برد تمامی نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی نقش بر آب می‌شود.



یادآور می‌شود، خراسان جنوبی دارای 2100 شهید، 4500 جانباز و 240 آزاده است که در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

captcha