آثار باقیمانده از جنایت آمریکا در طبس به موزه عبرت منتقل شود
کد خبر: 1399243
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

آثار باقیمانده از جنایت آمریکا در طبس به موزه عبرت منتقل شود

گروه اجتماعی: امام جمعه طبس اظهار کرد: لازم است آثار باقیمانده از جنایت آمریکا در صحرای طبس هرچه سریعتر به موزه عبرت منتقل شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان، امام جمعه شهرستان طبس امروز، چهارم اردیبهشت در مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه حمله آمریکا به ایران از طریق طبس گفت: احداث موزه عبرت در شهر طبس یکی از مسائل بسیار با اهمیت است تا با جمع‌آوری آثاری که از آمریکا خیانت کار برجای مانده است، مردم در جریان جنایات و تجاوز آمریکا به این کشور قرار بگیرند.



وی با اشاره به سفر خود به کشور سوریه اظهار کرد: در کشور سوریه یک بال هواپیما که برجای مانده از جنگ شش روز اعراب با اسرائیل بود در موزه با تشریفات خاصی نگهداری می‌شود و لازم است آثار باقیمانده از جنایت آمریکا در صحرای طبس هرچه سریعتر به موزه عبرت منتقل شود.



امام جمعه شهرستان طبس در خصوص امکانات موزه عبرت در محل صحرای طبس نیز یادآور شد: باید برای استقرار امکانات بیشتری بالاخص تأمین آب در محل صحرای طبس تدابیر لازم اندیشیده شود.



 صدیقه بیگم، همسر شهید منتظر قائم نیز در این مراسم گفت: آثار باقیمانده از واقعه صحرای طبس هنوز ناگفته‌های زیادی دارد و این معجزه الهی هشداری برای استکبار بود که اگر بخواهند در مقابل ملت ولایتمدار و انقلابی ایران ایستادگی کنند سرنوشت اینگونه نصیب آنها می‌شود.



وی عنوان کرد: شهید محمد منتظر قائم هدفش را بیشتر از خانواده خود دوست داشت؛ به‌خاطر هدفش که رضای خداوند و حفظ دین و کشور بود، در راه شهادت قدم گذاشت.

captcha