۳۶ گفتمان دینی در شهرستان سقز بمناسبت دهه فجر برگزارمی شود
کد خبر: 1368580
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶

۳۶ گفتمان دینی در شهرستان سقز بمناسبت دهه فجر برگزارمی شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از برگزاری ۳۶ گفتمان دینی و نشست هم‌اندیشی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان این شهرستان در گرامیداشت دهه فجر امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد وحیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان،  از برگزاری ۳۶ گفتمان دینی و نشست هم‌اندیشی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان این شهرستان در گرامیداشت دهه فجر امسال خبر داد.
وی اظهار کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی و نشست‌های هم‌اندیشی در دهه فجر بمنظور ترویج معارف اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزارخواهدشد.
حجت‌الاسلام وحیدی افزود: در برنامه‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و گفتمان‌های دینی آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی با  اداره تبلیغات اسلامی سقز تعامل خوبی داشته باشند.
وی بیان کرد: اجرای ویژه برنامه‌های آگاهی‌سازی اقشار مختلف به‌ویژه مخاطبان اداره تبلیغات اسلامی از قبیل هیئات مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها و کانون‌های فرهنگی و اجرای گفتمان‌های دینی برای دانش‌آموزان و دانشجویان در دهه فجر می‌تواند نقش بصیرت‌افزایی قابل توجهی را ایفا می‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز یادآورشد: به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر و در جهت احیاء ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در ایام الله این دهه خجسته این شهرستان برنامه‌های متعددی را به اجرا خواهد گذاشت.

captcha