یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس شهرستان بانه برگزار می‌شود
کد خبر: 1335587
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲

یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس شهرستان بانه برگزار می‌شود

گروه سیاسی: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت 34 یادواره شهدای دانش‌آموزی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، خضری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه امروز، 17 آذر در نشست  هماهنگی ستاد یادواه شهدای دانش‌آموزی آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های راهبردی وزارت و عملیاتی شدن راهبردهای اولویت‌دار سازمانی مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره 415 شهید دانش‌آموز استان، تقویت باورهای دینی، اخلاقی و فرهنگی، یادواره شهیدان رضا خدامرادپور و ملک روحی و 415 شهید دانش‌آموز استان کردستان در 34 آموزشگاه سطح شهرستان از پنجم آذر شروع و تا بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.



وی با اشاره به اینکه برای برگزاری مطلوب و در خور شأن شهدای دانش‌آموزی و بسیج تمامی ظرفیت‌های شهرستان بکارگیری می شود، افزود: این شهرستان در طول 8 سال دفاع مقدس تعداد 82 شهید دانش‌آموز و هشت شهید فرهنگی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.



مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه با اعلام اینکه همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید به هر نحو ممکن ادای دین کنیم، بیان کرد: برگزاری یادواره‌ها و معرفی شهدا و بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان به نسل جوان و نوجوان یکی از راه‌های ادای دین به شهدا است.



خضری یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و مطابق سهمیه تعیین‌ شده یادواره 415 شهید دانش‌آموز استان در 34 مدرسه و با هدف معرفی شهدا به دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

captcha