دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4189038
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی از برگزاری دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در این استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این کنگره پنجم دی‌ماه سال جاری تعیین شده است.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی فهیمه زنگویی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، فهیمه زنگویی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۹ آذرماه در سخنانی گفت: کنگره بانوان تأثیرگذار، فرصتی برای معرفی بانوان فعال و تأثیرگذار در جامعه است.

وی تصریح کرد: تمامی بانوان هم‌استانی که در عرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علمی و پژوهشی و فن‌آوری، سیاست‌گذاری و حکمرانی، ورزش و... فعایت دارند، می‌توانند در این کنگره شرکت کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تقویت جریان انقلابی بانوان، معرفی بانوان نخبه و تأثیرگذار، ایجاد گفتمان صحیح در حوزه زن و خانواده از جمله اهداف این کنگره است با اشاره به سهم بسزای این استان در نخستین کنگره بانوان تأثیرگذار که سال گذشته برگزار شد، گفت: نخستین کنگره ملی بانوان منجر به شناسایی 14 هزار بانوی تأثیرگذار شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بانوان خراسان‌جنوبی در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی همواره حرفی برای گفتن داشته‌اند و این کنگره فرصتی برای معرفی این توانمندی‌ها در سطح ملی است.

زنگویی یادآور شد: بانوان عزیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.banooiran.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه در این کنگره اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha