51 قلم کالا به بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی خراسان‌جنوبی اهدا شد
کد خبر: 4172656
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

51 قلم کالا به بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی خراسان‌جنوبی اهدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: در حکم اخیر قضات استان، متهمین برای محکومیت خود، 51 کالای پزشکی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال خریداری و به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر اهدا کرده‌اند.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز، 10 مهرماه در مراسم رونمایی از تجهیزات پزشکی با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: فاصله زیاد خراسان‌جنوبی با دیگر استان‌ها و نبود تجهیزات تخصصی در خسارت‌های ناشی از آسیب‌ها تأثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، بانک‌های امانات پزشکی در نقاط مختلف استان راه‌اندازی کرده است، افزود: مردم می‌توانند تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به‌صورت امانی و رایگان از این بانک‌ها تحویل بگیرند.

کاوسی اظهار کرد: در حکم اخیر قضات استان، متهمان برای محکومیت خود، 51 کالای پزشکی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال خریداری و به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر اهدا کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: این کالاها شامل تخت، واکر، ویلچر، اکسیژن‌ساز، دستگاه قند خون، دستگاه فشارسنج دیجیتالی، تشک مواج بوده که در بین بانک امانات شعب شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه از شهروندان خواستاریم کالاهای پزشکی بلااستفاده را برای کمک به بیماران نیازمند به شعب هلال احمر تحویل دهند، گفت: همچنین از خیرین خواستاریم با بازدید از بانک‌های استان، نذرهای خود را در راستای تأمین کمبود اقلام این بانک‌ها و تسکین درد نیازمندان هزینه کنند.

انتهای پیام
captcha