مواکب خراسان‌جنوبی پذیرای بیش از ۳۴ هزار زائر پاکستانی
کد خبر: 4172209
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

مواکب خراسان‌جنوبی پذیرای بیش از ۳۴ هزار زائر پاکستانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای تشکیل مواکب تاکنون ۳۴ هزار و ۹۳۵ زائر پاکستانی در مواکب خراسان‌جنوبی پذیرایی شده‌اند.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اوقاف و امور خیریه خراسا‌ن‌جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، امروز 8 مهرماه اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی از بیستم ماه صفر، پنج موکب جهت پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: این مواکب در شهرهای بیرجند، قاین و نهبندان و خضری دشت بیاض فعالیت می‌کنند چرا که در مسیر بازگشت زائران پاکستانی از اربعین حسینی و زیارت مشهدمقدس قرار دارند.

وی در خصوص تعداد زائران پاکستانی پذیرایی شده گفت: تاکنون از 34 هزار و 935 زائر پاکستانی در مواکب خراسان‌جنوبی پذیرایی شده است و در این مواکب بحث پذیرایی از زائران ایرانی مشهدالرضا نیز در دستور کار قرار دارد. در روز گذشته یک هزار و 238 زائر پاکستانی در امامزاده سیدعلی نهبندان، 860 زائر در موکب الزهرا قاین، 540 زائر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نهبندان و 300 زائر در مسجد جامع خضری حضور یافتند و پذیرایی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی یادآور شد: مواکب خراسان‌جنوبی جهت پذیرایی از زائران پاکستانی و ایرانی احتمالا تا یک هفته دیگر برپا خواهند بود.

انتهای پیام
captcha