کمک ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی خراسان‌جنوبی‌ها به جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 4172204
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

کمک ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی خراسان‌جنوبی‌ها به جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون مردم نوع‌دوست استان ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کرده‌اند.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌‌جنوبیمحمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌‌جنوبی در حاشیه مراسم جشن عاطفه‌ها که در مدارس استان برگزار شد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: امروز جشن عاطفه ها در بیش از ۶۷۰ مدرسه استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در خراسان‌جنوبی ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد وجود دارد که از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه  جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور ماه شروع و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد، افزود: تا کنون مردم نوعدوست استان ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این جشن کمک کردند.

عرب با اشاره به اینکه سال گذشته ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این جشن کمک شده ادامه داد: امیداوریم امسال کمک‌ها بیش از ۳۰ درصد افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش ملی، تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت از طریق شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha