ارائه خدمات به ۱۴ هزار زائر پاکستانی در مواکب خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4170688
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

ارائه خدمات به ۱۴ هزار زائر پاکستانی در مواکب خراسان‌جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای برپایی مواکب در استان تاکنون به ۱۴ هزار زائر پاکستانی خدمات مختلف ارائه شده است.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، شب گذشته یکم مهرماه اظهار کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر برگشت زائران پاکستانی از پیاده روی اربعین حسینی و زیارت مشهد مقدس قرار دارد مواکبی جهت پذیرایی از این زائران در استان برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی ادامه داد: در استان خراسان‌جنوبی پنج موکب اربعین حسینی جهت میزبانی از زائران پاکستانی حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت رضا(ع) برپاشده است که خدماتی همچون پذیرایی و اسکان را ارائه می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: موکب مزار سيد علی نهبندان، موکب امامزادگان باقریه بیرجند، موکب مسجد ابوالفضل (ع) نهبندان، موکب امام زاده زید بن محمد قاین و موکب مسجدجامع مقدس خضری دشت بیاض میزبان زائران پاکستانی هستند. 

بخشی پور در خصوص تعداد زائران پاکستانی پذیرایی شده در این مواکب گفت: تاکنون ۱۴ هزار نفر از زائران پاکستانی در مواکب اربعین حسینی خراسان جنوبی پذیرایی و اسکان داده شدند. در این مواکب ۲۵ هزار و ۵۲۷ زائر ایرانی مشرف به مشهد مقدس نیز پذیرایی شدند و این مواکب تا زمان خروج زائران پاکستانی در استان برپا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha