قدرت نیروهای مسلح ایران شرایط جهان را تغییر می‌دهد
کد خبر: 4170415
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

قدرت نیروهای مسلح ایران شرایط جهان را تغییر می‌دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز جهان آبستن قضایای جدید بوده، اما با قدرت نیروهای پرافتخار مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب این شرایط تغییر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امام جمعه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه مقتدارانه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی به اسم صدام بود اما همه دنیای شرق و غرب آن روز از شوروی تا کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا با وی همکاری داشتند.

وی افزود: توطئه‌ای که دشمن علیه ایران و انقلاب و اسلام چیده بودند به گونه‌ای بود که برای آنها محو انقلاب و جمهوری اسلامی مسئله‌ای مسلم بود و در همه محاسبات داخل کشور را به سران لیبرال سپرده بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: پادشاهان بی کفایت قاجار و پهلوی‌های مزدور وابسته که ارتش شاهنشاهی را ساخته بودند برای کشتن مردم ما ید طولایی داشتند و جای جای این کشور به خون شهدا آغشته است، اما این پادشاهان بی‌کفایت‌ در عین حال وقتی متفقین وارد ایران شدند یک گلوله شلیک نکردند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: دشمنان وقتی جنگ علیه ایران اسلامی را شروع کردند تصور می‌کردند که ظرف چند روز کار ایران تمام است اما مشاهده کردند قضیه این نیست که تصور کردند بنابراین به مانع اراده و ایمان مردم و نیروهای مسلح ایران که الهام الهی دارند برخورد کرده و موفق نشدند نقشه‌های خود را عملی کنند.

عبادی با اشاره به اینکه آن تشکیلات وابسته جهانی برای مبارزه با ثبات انقلاب اسلامی با مانع بزرگی مواجه شد، گفت: امروز آثار شکست دشمن را به صورت رسوا بعد از سال‌ها مشاهده می‌کنید و آنچه را که ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رقم زدند با قلم و بیان و اعداد و ارقام نمی‌توان ارائه کرد، بلکه معجزه الهی است که به اذن الله به دستان مقتدر این نیروها انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha