نیروهای مسلح با پیشرفت‌های سازماندهی شده، آمادگی مقابله با دشمن را دارند
کد خبر: 4170413
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

نیروهای مسلح با پیشرفت‌های سازماندهی شده، آمادگی مقابله با دشمن را دارند

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: در نیروهای مسلح با توجه به پیشرفت‌های سازماندهی و ملزومات آمادگی هرگونه مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف وجود دارد که با خودباوری حاصل شده است.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه مقتدارانه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و آماده‌تر و باصلابت‌تر از گذشته در تمامی عرصه‌ها دفاعی و امنیتی نسبت به حفظ و حراست از جمهوری اسلامی آمادگی لازم و کامل دارند.

وی افزود: در نیروهای مسلح با توجه به پیشرفت‌های سازماندهی و ملزومات آمادگی هرگونه مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف وجود دارد و این از برکاتی است که خداوند به ملت ایران عنایت کرده که روی پای خود بایستند و با اتکای به خود و خودباوری به پیروزی‌های خوبی دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دست در دست همدیگر از مجموعه ارتش، فراجا و همه نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی با همدلی و هم‌افزایی همچنان که در هشت سال دفاع مقدس دوش در دوش و دست در دست همدیگر گذاشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد امروز نیز همچنان وظیفه پاسداری خود را از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دنبال خواهند کرد.

همزمان با ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در خراسان‌جنوبی، امروز جمعه ۳۱ شهریور با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مردم و تنی چند از مسئولان استانی در بیرجند برگزار شد. در این مراسم نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی از مقابل جایگاه رژه رفته و یاد و خاطره رزمندگان دلیر ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند. 

انتهای پیام
captcha