دولت در کنار ارتباط دیپلماتیک، عزت و اقتدار نظام را حفظ کرد
کد خبر: 4167373
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

دولت در کنار ارتباط دیپلماتیک، عزت و اقتدار نظام را حفظ کرد

امام جمعه فردوس با بیان اینکه دولت در کنار ارتباط دیپلماتیک عزت و اقتدار نظام را حفظ و ایران را سرافراز کرد، گفت: اقدامات دولت لبخند رضایت را بر روی لب‌های رهبر معظم انقلاب نشاند.

حجت الاسلام محمد شاکری، امام جمعه فردوسبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمد شاکری، امام جمعه فردوس امروز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه در اجتماع مردمی فردوس که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به کمبود زیرساخت‌های شهرستان فردوس اظهار کرد: شهرستان فردوس به لحاظ شبکه ریلی محروم است.

وی با بیان اینکه مردم چندین سال است که آرزوی دیدن رئیس جمهور را دارند که امسال محقق شد، بیان کرد: اگرچه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و دانشگاه‌ها در حد شأن مردم فردوس نیست اما مردمی سخت‌کوش، تلاش کننده و ولایت مدار هستند.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه خواستاریم زیرساخت‌های برق، آب، فاضلاب شهری و تصفیه خانه در فردوس فراهم شود، افزود: اگرچه شبکه ریلی به رویا تبدیل شده اما با قول رئیس جمهور اطمینان پیدا می‌کنیم که این اتفاق خواهد افتاد.

شاکری با اشاره به وجود ۲۰۰ شهید انقلاب در فردوس، اظهار کرد: مردم شهرستان فردوس ولایت مدار هستند که وجود شهدای فردوس مصداقی برای این امر است.

وی با بیان اینکه دولت در کنار ارتباط دیپلماتیک عزت و اقتدار نظام را حفظ و ایران را سرافراز کرد، یادآور شد: اقدامات دولت لبخند رضایت را بر روی لب‌های رهبر معظم انقلاب نشاند.

 

انتهای پیام
captcha