رقابت 866 نفر در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن اوقاف بیرجند
کد خبر: 4152333
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

رقابت 866 نفر در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن اوقاف بیرجند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از رقابت 866 نفر در مرحله منطقه‌ای چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجندحجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی درباره برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در این شهرستان اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن یکی از اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه در کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های معارفی جامعه و ترویج آموزه‌های دینی است که هر ساله با اسقبال مردم برگزار می‌شود، افزود: مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های آوایی(رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، 20 جزء، 10 جزء، 5  جزء، اذان و دعاخوانی) در شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد و در این دوره از مسابقات تعداد ثبت‌نام‌شدگان از شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف، 866 نفر هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند بیان کرد: از این تعداد  492 نفر در رشته‌های آوایی و 374 نفر در رشته‌های معارفی ثبت‌نام کرده‌اند که 586 بانو و 280 نفر آقا هستند و در رشته‌های آوایی نیز 279 نفر بانو و 213 نفر آقا هستند.

خدایی با بیان اینکه زمان برگزاری رشته‌های آوایی روزهای 22 و 23 تیرماه جاری خواهد بود، یادآور شد: محل برگزاری مسابقات بانوان در سالن اجتماعات مکتب نرجس(س) و مسابقات آقایان در بقعه متبرکه امامزادگان باقریه(ع) خواهد بود.

انتهای پیام
captcha