فعالیت جهاددانشگاهی حول محور فن و تخصص مؤثر است
کد خبر: 4118877
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
نماینده قاینات و زیرکوه در مجلس:

فعالیت جهاددانشگاهی حول محور فن و تخصص مؤثر است

سلمان اسحاقی گفت: تأسیس جهاددانشگاهی یکی از یادگارهای امام راحل است که اکنون در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن در دانشگاه‌ها فعالیت دارد؛ فعالیت این نهاد حول محور فن و تخصص و مهارت‌های مختلف مؤثر است.

سلمان اسحاقی، نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سلمان اسحاقی، نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، امروز، ۱۲ بهمن‌ماه، در دیدار رئیس جهاددانشگاهی کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با تأسیس جهاددانشگاهی، شاهد تغییر و تحولات ارزشمندی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و ترویج فرهنگ جهادی هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با انتصاب جدید رئیس این نهاد در استان شاهد تغییر و تحولات بسیاری باشیم، افزود: تأسیس جهاددانشگاهی یکی از یادگارهای امام راحل است که اکنون در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن در دانشگاه‌ها فعالیت دارد؛ فعالیت این نهاد حول محور فن و تخصص و مهارت‌های مختلف مؤثر است.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند به خصوص در خراسان جنوبی تولید ثروت داشته باشد، تصریح کرد: این نهاد می‌تواند خروجی دانشگاه را برای مردم مبارک کند و سرمایه اجتماعی دانشجویان را با تکیه بر مهارت‌های روز و تجربه کاربردی کند.

اسحاقی با اشاره به جایگاه مطلوب این نهاد در تولید ثروت و بهینه‌سازی ظرفیت‌ها، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از ظرفیت‌های انقلاب است و این دستاورد بیش از پیش می‌تواند مبارک باشد.

انتهای پیام
captcha