روایتگری؛ محور برنامه‌های محتوایی گرامیداشت دهه فجر
کد خبر: 4118453
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
مسئول کمیته تولید محتوای دهه فجر خراسان‌‌جنوبی تأکید کرد:

روایتگری؛ محور برنامه‌های محتوایی گرامیداشت دهه فجر

مسئول کمیته تولید محتوا و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان‌‌جنوبی گفت: روایتگری و جهاد تبیین محور برنامه‌های محتوایی گرامیداشت دهه فجر باشد. 

محمود مقامی، مسئول کمیته تولید محتوا و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان‌‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمود مقامی، مسئول کمیته تولید محتوا و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان‌‌جنوبی، امروز ۱۰ بهمن‌ماه در جلسه هم اندیشی پیرامون برنامه‌های دهه فجر کمیته تولید محتوا و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب دنیاست و عمق نفوذ آن روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

وی بر جهاد تبیین در حوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و افزود: فضاسازی محیطی ویژه دهه فجر از سوی دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه قرار گیرد. 

مشاور استاندار در امور روابط عمومی با تأکید بر اینکه سرودهای اول انقلاب همچنان اثر بخش است و مورد استقبال مردم قرار دارد، بیان کرد: ایده پردازی و اجرای خلاقانه برنامه‌های  ویژه دهه فجر مورد توجه قرار گیرد. 

مقامی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر، دستگاه‌ها نباید صرفاً به افتتاح یا کلنگ زنی پروژه‌ها اکتفا کنند، تصریح کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت انقلابی سیزدهم باید برای مردم بازگو و تبیین شود. 

وی ادامه داد: دولت مردمی ایران قوی در همین شرایط سخت بیش از 100 کیلومتر راه در استان خراسان جنوبی افتتاح و  بیش از 400 روستا را گاز رسانی کرده که لازم است در حوزه اطلاع رسانی این قبیل دستاوردها اقدامات ویژه ای انجام شود. 

مسئول کمیته تولید محتوا و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان‌جنوبی بر فعال کردن ظرفیت‌های شهرستان‌ها برای حوزه اطلاع رسانی تأکید و بیان کرد: فعالان فضای مجازی در شهرستان‌ها پویا بوده و ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که روابط عمومی‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. 

مقامی با بیان این نکته که در مراسم افتتاح پروژه.های شاخص دستگاه‌ها، از معتمدین و نیروهای انقلابی دعوت شود، گفت: لازم است از ظرفیت نخبگان علمی دستگاه‌های اجرایی برای تولید محتواهای خلاقانه استفاده شود. 

وی بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع رسانی دستاوردها تأکید کرد و یادآور شد: مسئولان شهرستانی و پروژه‌های شهرستانی در حوزه اطلاع رسانی مورد توجه قرار گیرند. 

انتهای پیام
captcha