استکبار از روی احساس خطر نابودی به جبهه حق حمله می‌کند
کد خبر: 4102545
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

استکبار از روی احساس خطر نابودی به جبهه حق حمله می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: جبهه استکبار به دلیل اینکه احساس خطر نابود شدن دارد به جبهه حق حمله می‌کند.

سرهنگ حسین خراسانی‌ مطلق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ حسین خراسانی‌ مطلق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند، امروز ۵ آذرماه در اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان در بیرجند که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در مصلای المهدی (عج) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: اگر در دو دهه اخیر رصد کنیم منطق‌های قوی و استدلال‌های ویژه‌ای را برای این موضوع می‌بینیم.

وی با بیان اینکه قدرت جبهه حق، استعمار و استکبار را تهدید می‌کند و مرکز جبهه حق، جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: یکی از مهم‌ترین کارها تجمع اصحاب حق است زیرا کثرت نگاه‌ها در عالم و جمهوری اسلامی، علت ضعف جبهه مقابل بوده؛ این نگاه امیدآفرین است و امیدواریم همه با اخلاص در جبهه حق پایدار بمانیم.

خراسانی مطلق با بیان اینکه جمع جبهه حق باعث تزلزل جبهه استکبار می‌شود، اظهار کرد: طی هفته بسیج، بیش از 1150 برنامه در شهرستان بیرجند رقم خورد و برنامه‌های محوری بر مبنای ۴۳ سرفصل شکل گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند با اشاره به اتفاقات اخیر کشور بیان کرد: اکنون که درگیر فتنه حجاب هستیم گاهی برخی انقلابیون و مذهبیون هم برای انقلاب احساس خطر می‌کنند و این اتفاقات را تهدید می‌دانند، اما آنچه از بیانات مقام معظم رهبری برداشت می‌کنیم این است که در تفسیر جبهه حق و باطل هرچه به آخرالزمان نزدیک‌تر می‌شویم غلبه جبهه حق بیشتر می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: جبهه استکبار به دلیل اینکه احساس خطر نابود شدن دارد به جبهه حق حمله می‌کند.

یادآور می‌شود؛ اجتماع اقتدار بسیجیان به مناسبت پنجم آذر چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار شد و با پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری همراه بود.

انتهای پیام
captcha