دانشگاهیان و حوزویان مرکز تمدن‌سازی هستند
کد خبر: 4100999
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

دانشگاهیان و حوزویان مرکز تمدن‌سازی هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه دانشگاه قلب تپنده تمدن‌سازی است، گفت: افرادی که قرار است یک تمدن را بسازند، در محیط‌های علمی همچون دانشگاه و حوزه علمیه تربیت و پرورش می‌یابند و امیدواریم در تحقق این رسالت، همگی موفق باشیم.

سید محمد موسوی میرزائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدمحمد موسوی میرزائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، امروز، 29 آبان‌ماه در آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اظهار کرد: تعمیق روحیه فرهنگی و ارزش‌های دینی و تقویت روحیه مشارکت در عرصه سیاسی و اجتماعی از وظایف بسیار مهم دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌هاست.
 
وی گفت: در حوزه‌های مختلف، رهبر معظم انقلاب، نقشه راه مناسب را برای ما ترسیم کرده و هدف‌های ایده‌آل نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما نشان داده و قطعا ما باید در این زمینه بیشتر کار می‌کردیم که ضرورت دارد همت، تلاش و اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشیم.
 
موسوی میرزائی با بیان اینکه تمامی دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی برای حل مشکلات کشور و مقابله با دشمن باید پای کار باشند، افزود: رسالت امروز ما دانشگاهیان و به‌ویژه دفاتر نهاد رهبری این است تا در مورد اتفاقات، اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر روشنگری کنیم.
 
وی با تبریک به مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند، تصریح کرد: با توجه به سوابق ارزشمند ایشان، امیدواریم در این برهه حساس و در سنگر مهم و تاثیرگذار دانشگاه کنار ما باشند و دانشگاه از برکات حضور ایشان بهره مند شود.
 
موسوی میرزائی با تأکید بر اینکه دانشگاه قلب تپنده تمدن‌سازی است، تصریح کرد: افرادی که قرار است یک تمدن را بسازند، در محیط‌های علمی همچون دانشگاه و حوزه علمیه تربیت و پرورش می‌یابند و امیدواریم در تحقق این رسالت، همگی موفق باشیم.
انتهای پیام
captcha