۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان در قُهستان اهدا شد
کد خبر: 4092280
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان در قُهستان اهدا شد

طی مراسمی با حضور فرماندار درمیان و امام‌جمعه شهر قهستان و جمعی از مسئولان، ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش قهستان اهدا شد‌.

اهدای جهیزیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد معمار، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قهستان، شب گذشته، ۲۴ مهرماه در جریان مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این مرکز گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این بخش اهدا شد.

وی ارزش هر سری جهیزیه را ۳۳۰ میلیون ریال بیان کرد و ادامه داد: در مجموع برای خرید این اقلام هشت میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال هزینه شده است و هر سری جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جارو برقی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قهستان تصریح کرد: اسفند سال گذشته همه درخواست‌ها انجام و صف انتظار جهیزیه صفر شد و تا نیمه شهریور امسال همین تعداد درخواست را داشتیم و به تازگی ۱۰ نفر ثبت‌نام کردند که در مراحل بعدی به آن‌ها هم جهیزیه اهدا خواهد شد. سال گذشته نیز ۴۰ سری جهیزیه به ارزش ۷۵۳ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت قهستان اهدا شده است.

انتهای پیام
captcha