اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهداست
کد خبر: 4087916
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهداست

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: پابرجایی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهداست و ادامه راه آنان برخورداری از بصیرت و تبیین است.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز سوم مهرماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید حسین یوسفی هریوند از شهدای دفاع مقدس در بیرجند، اظهار کرد: کشور و نظام ما، مدیون خون شهداست.

وی تصریح کرد: ملت، جوانان خود را به قربانگاه فرستادند تا انقلاب پیروز شود، بعد عزیزان خود را در عرصه‌های مختلف به میدان فرستادند تا نظام حفظ شود.

استاندار خراسان‌جنوبی افزود: در شرایط فعلی هم که دشمن در حال جنگ نرم و شناختی است، باز هم این مردم هستند که در مقابل همه نیرنگ ها ایستاده‌اند.

وی یادآور شد: با همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد و نقدهایی که به این مشکلات هست، مردم که برای پیروزی انقلاب جوانان خود را تقدیم کرده‌اند، اصل نظام را قبول دارند.

قناعت ادامه داد: هر چند صباحی به واسطه تشییع پیکر شهید عزیزی، این نکته به همه ما یادآوری می‌شود که این انقلاب چه مسیری را طی کرده و چه خون‌هایی برای حفظ آن ریخته شده است.

وی با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم، گفت: مشکلات عدیده و بسیار بزرگ کشورهای پیشرفته به خاطر دیکتاتوری رسانه‌ای، هرگز منعکس نمی‌شود، اما کوچکترین مشکل در کشور ما چند صد برابر می شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با تاکید بر کارآمدی مسئولان و کار آنها برای نظام و در راستای خدمت به مردم، یادآور شد: این وظیفه ما است که با پیروی از شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی، فتنه‌ها را بشناسیم.

قناعت بیان کرد: پابرجایی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهداست و ادامه راه آنان برخورداری از بصیرت و تبیین است.

پیکر شهید حسین یوسفی هریوند؛ از شهدای دفاع مقدس امروز یکشنبه همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان در بیرجند تشییع شد.

انتهای پیام
captcha