۳۳ برگزیده استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند
کد خبر: 4084373
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

۳۳ برگزیده استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

همزمان با برگزاری آیین اختتامیه مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان‌جنوبی که به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد، ۳۳ برگزیده در رشته‌های مختلف قرآنی تجلیل شدند.

چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد خبری چهل‌وپنجمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، شب گذشته، ۱۸ شهریورماه در سخنانی گفت: مرحله استانی چهل‌وپنجمین مسابقات قرآن کریم با حضور 122 نفر از برگزیدگان شهرستانی از 16 شهریورماه آغاز و به‌مدت سه روز در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس برگزار شد.

وی بیان کرد: متسابقین در دو گروه بانوان و آقایان روزهای پنجشنبه و جمعه در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل با هم رقابت کردند و بعد از پایان رقابت‌ها 15 نفر از گروه آقایان و 18 نفر از گروه بانوان منتخب این دوره از مسابقات شده که با اهدای لوح و هدیه نقدی در مراسم اختتامیه تجلیل شدند.

بخشی‌پور با بیان اینکه هشت برگزیده از دو گروه بانوان و آقایان نیز به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند، یادآور شد: زمان دقیق برگزاری مرحله کشوری مسابقات هنوز اعلام نشده، اما از مهرماه مقدمات آن فراهم می‌شود.

یادآور می‌شود، همزمان با برگزاری آیین اختتامیه چهل‌وپنجمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم در شهرستان طبس ۳۳ برگزیده در رشته‌های مختلف تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha