نقش هیئت‌های مذهبی در روشنگری پیروان اهل بیت(ع)
کد خبر: 4079560
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
یک مکتب و هزار روشنگری/ ۱۷

نقش هیئت‌های مذهبی در روشنگری پیروان اهل بیت(ع)

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در روشنگری و ساماندهی پیروان اهل بیت(ع) در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برعهده دارند.

حجت‌الاسلام محمد قناعت، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام محمد قناعت، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه هیئت کانون جهادتبیین است به دنبال برنامه سازی و برنامه ریزی رفتیم.

وی با بیان اینکه از همان دهه اول محرم اقدام کرده و شروع به تفکرسازی برای اجماع سربازان جهاد تبیین کردیم، افزود: در بحث لبیک گرفتن و جهاد تبیین امیدواریم در هیئت‌ها یک انسجام واحد صورت گیرد.


بیشتر بخوانید:


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف این است که لشکری در هر استان از بحث مذهبیون شکل بگیرد تا بتوانیم به عملکرد واقعی برسیم، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مجموعه سازمان تبلیغات این است که در راستای گفتمان سازی هیئت به عنوان کانون جهاد تبیین اقداماتی را انجام دهد این گفتمان شامل امیدآفرینی و استفاده از ظرفیت خیران و جوانان است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات برنامه ریزی برای تمامی اعضای خانواده از جلسه هیئت است؛ یعنی به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که همه گروه‌های سنی و جنسی  مورد توجه قرار گیرند تا بتوانند از محتوای جلسات بهره‌مند شوند در واقع هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در روشنگری و ساماندهی پیروان اهل بیت(ع) در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برعهده دارند.

قناعت یادآور شد: مقام معظم رهبری هیئت‌های مذهبی را پایگاه جهاد تبیین و مرکز پردازش جامعه در امور مختلف معرفی کردند که این رسالت نباید در بطن یک هیئت عزاداری از بین برود بنابراین ابتدا با امیدافزایی و سپس برنامه ریزی منسجم باید مانع از نفوذ فرهنگی دشمن شد و برنامه‌ها را بر طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری آماده کرد.

 

انتهای پیام
captcha