خراسان‌جنوبی؛ میزبان اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی
کد خبر: 4077824
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

خراسان‌جنوبی؛ میزبان اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی سیزدهم شهریورماه در شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی امروز ۲۲ مردادماه در شورای اداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی سیزدهم شهریورماه در فردوس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از زلزله فردوس در سال ۴۷ رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه گروهی از روحانیون جهادی به این منطقه آمده و یاری‌گر زلزله زدگان شدند، ادامه داد: این اقدام جهادی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حالی صورت گرفت که حکومت وقت گره‌گشایی چندانی از مشکلات زلزله زدگان انجام نمی‌داد و حتی در مواردی ممانعت می‌کردند.

مهدوی با اشاره به اینکه این روز فرصتی برای تقدیر از تلاش جهادگران و مبدأ فعالیت‌های آنان است، گفت: در این اجلاسیه رونمایی از خاطرات رهبر معظم انقلاب از حضور در فردوس نیز صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه در این اجلاسیه از حضور سخنران کشوری بهره‌مند خواهیم شد، اظهار کرد: ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی کشور نیز در این اجلاسیه حضور خواهند یافت.

مهدوی با بیان اینکه مروزه فعالیت جهادگران تنها مربوط به حوادث غیر مترقبه نیست بلکه در بسیاری از بخش‌های صنعتی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و دامپروری گره گشایی می‌کنند، یادآور شد: در حاشیه این اجلاس کارگاه‌های سه روزه‌ای را نیز برای جهادگران برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha