ضرورت توجه به استعدادها در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4060318
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

ضرورت توجه به استعدادها در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به ثبت‌نام ۵۳۱ نفر از خراسان‌جنوبی در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، گفت: ارائه بخش‌های مختلف برای استفاده افراد بیشتری از این مسابقات هدف نهایی و غایی است که امیدواریم بتوانیم به آن جامه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با اشاره به مهلت ثبت‌نام در چهل‌وپنجمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم تا 25 خردادماه، بیان کرد: تاکنون ۵۳۱ نفر از خراسان‌جنوبی در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این مسابقات در سه بخش، آوایی انفرادی شامل قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان، دعاخوانی، در بخش معارفی شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، تفسیر نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و در بخش گروهی شامل مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

بخشی‌پور با بیان اینکه داشتن حداقل ۱۸ سال از شرایط اصلی شرکت متقاضیان در این دوره از مسابقات است، افزود: از این تعداد ۲۰۲ نفر از شهرستان بیرجند، ۷۳ نفر قاین، ۵۱ نفر فردوس، ۳۸ نفر سرایان، ۳۷ نفر طبس، ۲۶ نفر بشرویه، ۲۳ نفر زیرکوه، ۱۷ نفر نهبندان و چهار نفر خضری هستند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام لازم است به آدرس اینترنتی www.quraniran.ir مراجعه کنند، تصریح کرد: هر سال این مسابقات با هدف آگاهی‌بخشی و جذب حداکثری و همچنین ایجاد انگیزه برای فعالان قرآنی برگزار می‌شود که سعی می‌شود در بخش محتوایی نیز بیشترین بازدهی را داشته باشیم تا افراد بیشتری بتوانند شرکت و استعدادهای خود را ارائه دهند.

بخشی‌پور یادآور شد: ارائه بخش‌های مختلف برای استفاده افراد بیشتری از این مسابقات هدف نهایی و غایی است که امیدوارم بتوانیم به آن جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha