درآمد مراکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی ۵۱ درصد افزایش یافت
کد خبر: 4041200
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

درآمد مراکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی ۵۱ درصد افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: درآمد مراکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی در ۱۱ ماه گذشته ۵۱ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی، امروز ۱۶ اسفند در جریان بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از مرکز نیکوکاری هیات ابوالفضلی بیرجند، درآمد مراکز نیکوکاری در ۱۱ ماه گذشته را ۵۶ میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این رقم در مدت مشابه پارسال ۳۷ میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان بوده است.

وی تعداد مراکز نیکوکاری فعال در استان را ۱۴۷ مرکز برشمرد و ادامه داد: درآمد مراکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی در ۱۱ ماه گذشته ۵۱ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

حجت‌الاسلام علی نسائی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان‌جنوبی نیز این بازدید خدمت به نیازمندان و محرومان را بسیار با ارزش عنوان کرد و گفت: بدون شک، کمک و یاری رساندن به محرومین از اجر و پاداش فراوانی برخوردار است.

وی از مراحل پخت هزار پرس غذای گرم،  توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ سری جهیزیه که توسط مرکز نیکوکاری هیات ابوالفضلی و خیرین تامین شده بود، بازدید کرد.

ارزش هر بسته معیشتی 200 هزار تومان و ارزش جهیزیه های تهیه شده 120 میلیون تومان است.

انتهای پیام
captcha