توانمندی و شایستگی، مهم ترین اولویت‌ها در انتصابات باشد
کد خبر: 4029027
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
استاندار خراسان‌جنوبی:

توانمندی و شایستگی، مهم ترین اولویت‌ها در انتصابات باشد

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به نقش مدیران در پیشرفت هر منطقه گفت: در انتصابات باید بیش از بومی یا غیربومی بودن افراد، به شایستگی‌ها و توانمندی‌های آنان توجه کنیم.

دیدار استاندار خراسان جنوبی با ائمه جمعهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز 26 دی ماه در دیدار ائمه جمعه سربیشه، مود و درح و اعضای شورای اسلامی شهرستان سربیشه افزود: در تلاش هستیم که شرایط را برای ورود سرمایه‌گذاران به استان تسهیل کنیم لذا دیدار با سرمایه‌گذاران در سفرها به مرکز در دستور کار قرار دارد اما مدیریت شهرستان‌ها نیز باید برای جذب سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی اقدام کنند.

 

وی گفت: برای توسعه همه‌جانبه شهرستان نیز اگرچه رقابت بین بخش‌ها در حد متعارف مشکلی ایجاد نمی‌کند اما باید براساس ظرفیت‌های هر بخش، به آن توجه کرد؛ به هر میزان هم‌افزایی مثبت بین دستگاهی در شهرستان‌ها ارتقا یابد، توسعه زودتر در آن منطقه اتفاق خواهد افتاد.

 

وی با بیان اینکه در سفرهای دوره‌ای، پیشرفت کل شهرستان مورد تاکید است افزود: تلاش می‌کنیم در سفرهای شهرستانی در کنار توجه ویژه به توانمندی‌های هر بخش، پیشرفت کل شهرستان را مدنظر داشته باشیم.

 

قناعت با اشاره به اینکه در اولین فرصت سفر به شهرستان سربیشه انجام خواهد شد گفت: در این سفر، پروژه‌های یادمان شهدا و خانه‌های عالم شهرستان را که از پیشرفت فیزیکی کمی برخوردارند، مدنظر خواهیم داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه در سفرها باید مطالبات مهم و اساسی شهرستان مطرح و پیگیری شود افزود: قبل از انجام هر سفر، موارد احصا می‌شود، سپس مورد بازدید میدانی قرار می‌گیرند و در نهایت با تشکیل شورای اداری در دفتر امام جمعه مصوب می‌شوند.

انتهای پیام
captcha