نمایشگاه هنری «فلسطین تنها نیست» در بیرجند برپا شد
کد خبر: 4009057
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
با هدف یادآوری حماسه‌های جبهه مقاومت؛

نمایشگاه هنری «فلسطین تنها نیست» در بیرجند برپا شد

نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «فلسطین تنها نیست» از ۸ تا ۱۲ آبان‌ماه در محل نگارخانه بهمن بیرجند به‌منظور نمایش گذاشتن آثار هنرمندان بین‌المللی با موضوع فلسطین برپا شده است.‌

نمایشگاه «فلسطین تنها نیست» در بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی، هشتم آبان‌ماه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «فلسطین تنها نیست»، اظهار کرد: این نمایشگاه به‌منظور نمایش گذاشتن 30 اثر از آثار برگزیده در جشنواره بین‌المللی «فلسطین تنها نیست» با مشارکت حوزه هنری امروز، هشتم آبان‌ماه در خراسان‌جنوبی با حضور همسر و فرزند «شهید بصیری‌پور» در بیرجند افتتاح شد.

وی بیان کرد: این مجموعه از آثار بعد از پایان موعد برپایی نمایشگاه وارد اکران مردمی در مساجد، هیئت‌های مذهبی و حوزه‌های اجتماعی شهری خواهد شد و امیدواریم این آثار بتواند اثر تبلیغی مؤثری بر سطح جامعه داشته باشد.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف حوزه هنری این است تا آثار مرتبط با جبهه مقاومت را در بخش‌های عمومی به نمایش بگذارد، گفت: بخش‌های اجتماعی و مردمی می‌توانند برای دریافت این آثار به حوزه هنری استان مراجعه کنند تا همه مردم با این نوع آثار آشنا شوند.

کریمیان در خصوص زمان برپایی نمایشگاه کاریکاتور «فلسطین تنها نیست»، ادامه داد: این نمایشگاه تا 12 آبان‌ماه در نگارخانه بهمن بیرجند برپا خواهد بود و بعد از آن وارد حوزه اکران مردمی خواهد شد.

وی به موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: کاریکاتورهای موجود در این نمایشگاه با موضوع بیان مظلومیت و حقوق مردم فلسطین و جبهه مقاومت برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه موضوع فلسطین مربوط به اعتقادات و وظیفه تکلیفی مسلمانان است، یادآور شد: این موضوع نیازمند یادآوری مؤثر بوده و تولید آثار هنری با موضوع فلسطین می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد و این موضوع توسط حوزه هنری در حال پیگیری بوده و حوزه هنری به دنبال این است تا اجازه ندهد مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام
captcha