راهیابی ۲ نفر از فردوس به مرحله کشوری چهل‌و‌چهارمین مسابقات قرآن
کد خبر: 3998829
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

راهیابی ۲ نفر از فردوس به مرحله کشوری چهل‌و‌چهارمین مسابقات قرآن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس از درخشش دو نفر از بانوان و آقایان در مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خبر داد.

راهیابی ۲ نفر از فردوس به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریمبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، محمدرضا حاجتی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس، ۲۹ شهریورماه در سخنانی اظهار کرد: ۲۰ نفر از حافظان و قاریان قرآن کریم که در شهریورماه در شهرستان بیرجند برگزار شد، شرکت کرده بودند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس با بیان اینکه از این تعداد هفت نفر حائز رتبه برتر شدند و دو نفر نیز به مسابقات کشوری راه یافتند، بیان کرد: آقای محسن سکندری مقدم در رشته ترتیل و سرکار خانم سمیه دشتبان در رشته ترتیل به‌عنوان نفر اول در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات استانی توانستند به مسابقات کشوری راه یابند.

حاجتی ادامه داد: فهیمه صبحی رتبه دوم رشته قرائت قرآن کریم، نرجس‌خاتون مرادی رتبه سوم رشته حفظ کل قرآن کریم، فرشته مهری رتبه اول حفظ پنج جزء، محمد عارفی رتبه دوم رشته اذان و محمد پوررفعتی رتبه سوم رشته قرائت قرآن کریم را در مرحله استانی از شهرستان فردوس کسب کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس در خصوص هدف از برگزاری این مسابقات، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی، آموزش و انتقال تعالیم این کتاب آسمانی در سطح جامعه است و برگزاری این مسابقات بسیار ضروری است.

انتهای پیام
captcha