اعتبارات برنامه‌ای به حساب مؤسسات قرآن خراسان‌جنوبی واریز می‌شود
کد خبر: 3994109
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد؛

اعتبارات برنامه‌ای به حساب مؤسسات قرآن خراسان‌جنوبی واریز می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی گفت: قسط دوم اعتبارات برنامه‌ای به ۱۴ استان پس از ارائه گزارش عملکرد تا پایان این هفته و هفته آینده به حساب اتحادیه‌های استانی واریز می‌‌شود.

اعتبارات برنامه‌ای به حساب مؤسسات خراسان‌جنوبی واریز می‌شودمحمد الهی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: با تفاهم‌نامه سه جانبه بین اتحادیه‌های سابق مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور و اتحادیه‌های استانی از محل اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی، مبلغ دو میلیارد و پنج میلیون و 334 هزار و 390 ریال به حساب ۱۴ استان تخصیص یافت.

وی با اشاره به تخصیص قسط دوم اعتبارات برنامه‌ای به ۱۴ استان، افزود: از اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگی قرآنی سال 98 یک مبلغ باقی مانده در دو اتحادیه تشکل‌های سابق و اتحادیه مدغم مانده بود که اکنون مجمع عمومی برگزار شد و این اعتبارات در حقیقت سامان یافت.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌هایی با اتحادیه‌های استانی کشور منعقد شد که در ابتدا بعد از انعقاد تفاهم‌نامه 50 درصد مبلغ تفاهم‌نامه به حساب مؤسسات واریز شد که برای استان‌ها به ترتیب ارسال شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در استان نیز برنامه‌ها را اجرا کردیم و 12 مؤسسه در رابطه با آموزش عمومی قرآن مشارکت داشتند و اسناد آن را ارسال کردند، تصریح کرد: این برنامه‌ها به اتحادیه کشوری ارسال شد.

الهی بیان کرد: در حوزه آموزش عمومی قرآن، یک مؤسسه فعال بوده و در حوزه تربیت و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی نیز یک مؤسسه به قید قرعه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه اکنون باید اتحادیه کشوری مابقی قرارداد را واریز کند، افزود: 25 درصد اکنون واریز شده و 25 درصد باقی مانده بعد از ارسال اسناد واریز خواهد شد و این دو مرحله را در بازه زمانی این هفته یا هفته آینده به حساب مؤسسات مجری واریز خواهیم کرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی یادآور شد: در مجموع مبلغ تفاهم‌نامه استان خراسان‌جنوبی 58 میلیون و 328 هزار تومان بوده است.

انتهای پیام
captcha