پیگیری ۱۵ مورد ترک فعل مسئولان در شورای امر به معروف خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3989561
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

پیگیری ۱۵ مورد ترک فعل مسئولان در شورای امر به معروف خراسان‌جنوبی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی گفت: طی یک سال گذشته ۱۵ ترک فعل مسئولان در شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی پیگیری شد.

پیگیری ۱۵ مورد ترک فعل مسئولان در شورای امر به معروف خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی، امروز ۱۸ مردادماه در نشست خبری که به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و خوبی‌ها بر نهی از منکر مقدم بوده و در حقیقت امر به معروف پیشگیری و نهی از منکر نیز درمان یک آسیب اجتماعی است.

وی افزود: بر اساس موازین دینی امر به معروف یه موضوع سلبی نیست بلکه باید به صورت ایجابی و با زبان خوش و ارشاد کننده باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی و فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی بیان‌ کرد: شعار هفته احیای امر به معروف امسال «قیام حسینی، مردم مطالبه گر، مسئولین پاسخگو» بوده و همچنین هشتگ «بی تفاوت نباشیم» و «همه مسئول هستیم» نیز برای فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه ۳۵ برنامه کشوری در هفته امر به معروف خواهیم داشت، تصریح کرد: تکریم از آمرین به معروف، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی، بازدید از خانواده شهداء، برگزاری شوراهای امر به معروف و نهی از منکر تجلیل از احیاءگران ارزش‌های دفاع مقدس، نشست با علماء و حوزه‌های علمیه و … از جمله این برنامه‌ها است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌‌جنوبی اظهار کرد: طی یک سال گذشته حدود هزار نفر از طلایه‌داران امر به معروف آموزش دیدند و توجیه شدند.

قاسمی با اشاره به آغاز ماه محرم، بیان‌ کرد: گروه‌هایی از آمرین به معروف در هیأت‌ها بر رعایت پروتکل نظارت دارند، اما آن چه مهم است توجه ویژه و جدی خود مردم به رعایت مسائل بهداشتی در کنار عزاداری‌ها است.

وی یادآور شد: ۱۰ الی ۱۵ پرونده عدم اقدام مسئولان در شورای امر به معروف مورد بررسی قرار گرفته که نتایج مطلوبی نیز در پی داشته است.

انتهای پیام
captcha