برگزاری کلاس‌های هنری و قرآنی برای کودکان در کانون فرهنگی طبس
کد خبر: 3987427
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

برگزاری کلاس‌های هنری و قرآنی برای کودکان در کانون فرهنگی طبس

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس از برگزاری کلاس‌های هنری، نقاشی و قرآنی برای سنین پنج تا ۱۵ سال با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز طی اوقات فراغت تابستان خبر داد.

برگزاری کلاس‌های هنری و قرآنی برای کودکان در کانون فرهنگی طبسبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی، یوسف بخشایی، رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس، شب گذشته، هشتم مردادماه در سخنانی، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس جهت اوقات فراغت تابستان برنامه‌ها و کلاس‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو بحث برگزاری کلاس‌های آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم برای سنین بالای پنج سال را در دستور کار قرار داده است.

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به برگزاری کلاس نقاشی در اوقات فراغت تابستان اشاره کرد و گفت: در این کلاس‌ها نیز افراد بالای پنج سال می‌توانند شرکت کنند و این کلاس‌ها در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بخشایی با اشاره به برگزاری کلاس‌های هنری افزود: همچنین از سوی کانون شهدای دهنو طبس بحث برگزاری کلاس‌های هنر و کاردستی برای سنین پنج تا 15 سال طی اوقات فراغت تابستان در دستور کار قرار گرفته است.

 رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس یادآور شد: این کانون در نظر دارد تا یک اردوی تفریحی در مزارع روستای دهنو طبس برای افراد شرکت‌کننده در کلاس‌های اوقات فراغت راه‌اندازی کند.

انتهای پیام
captcha