رقابت ۲۹۸ نفر در مسابقات سراسری قرآن به میزبانی بیرجند
کد خبر: 3985939
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

رقابت ۲۹۸ نفر در مسابقات سراسری قرآن به میزبانی بیرجند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند گفت: چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های آوایی با حضور ۲۹۸ نفر از شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

رقابت ۲۹۸ نفر در مسابقات سراسری قرآن به میزبانی بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند، امروز 2 مردادماه اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های آوایی در تاریخ ۳۱ تیرماه و یکم مردادماه با حضور متسابقین شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این راستا مسابقات خواهران در محل امام زادگان باقریه و مسابقات برادران در محل هیأت محبان الزهرا(س) بیرجند برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های آوایی به جز دعاخوانی و تفسیر برگزار شد، بیان کرد: در این مسابقات ۲۹۸ از متسابقین بیرجند، درمیان و خوسف شرکت کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند با بیان اینکه از این تعداد ۶۶ نفر آقا و مابقی بانو بودند، یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این دوره از مسابقات قرآن کریم با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha